• Neem contact op voor meer informatie via 053-8701959

  • Uw financiële administratie: zelf doen of uitbesteden

  • RondOM Administraties kan u helpen bij uw financiële administratie. U kunt daarbij kiezen uit de volgende mogelijkheden:

     U houdt de financiële administratie zelf bij, wij controleren uw werk en geven u advies.
     U besteedt uw financiële administratie volledig uit aan ons.
     U huurt ons in als parttime financieel medewerker op uw locatie.
     U heeft een eigen financieel medewerker in dienst en wij verzorgen de controle en de periodieke rapportages.
      

    Zelf uw financiële administratie bijhouden

    Zelf uw financiële administratie bijhouden met iemand op de achtergrond om u bij te staan? Dat kan bij RondOM Administraties. Het maakt voor ons niet uit welk boekhoudpakket u daarvoor gebruikt (bijvoorbeeld Accountview, Snelstart, King, Unit4, Exact enz.). Indien u nog geen boekhoudpakket heeft, kunnen wij u helpen een keuze hiervoor te maken. Zelfs als u geen boekhoudkundige ervaring heeft, zijn de meeste programma’s zeer gebruiksvriendelijk. Uiteraard kunnen we u dan begeleiden bij de inrichting van het door u gekozen pakket.
    Als u zelf de boekhouding doet, zullen er altijd posten zijn waarvan u twijfelt hoe u deze moet boeken. Denk daarbij aan afschrijvingen, leasekosten, posten omtrent de werkkostenregeling etc. Als klant van RondOM Administraties kunt u daarom te allen tijde bij ons terecht met dit soort vragen. Naast het beantwoorden van dergelijke vragen, geven we u ook tips. Hoe u uw boekhouding eventueel efficiënter kunt opzetten, hoe u overzicht kunt houden op uw openstaande debiteuren en andere nuttige tips.

    De financiële administratie uitbesteden

    Wilt u uw tijd liever besteden aan de kernactiviteiten van uw onderneming? Dan kunt u uw boekhouding wellicht beter uitbesteden. Bij RondOM Administraties is dat natuurlijk ook mogelijk. U levert uw administratie periodiek, op een voorgeschreven manier, aan zodat wij deze bij ons op kantoor kunnen boeken. Door op deze manier te werken, kunnen wij uiterst snel en efficiënt uw boekhouding doen. Dit bespaart u uiteindelijk tijd en geld. Daarnaast ontvangt u periodiek een overzicht van een reëel resultaat, zodat u precies op de hoogte bent van uw financiële situatie. Uw administratie is altijd bij, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan aan het einde van het jaar. Tevens kunt u dan proactief handelen op basis van de meest actuele cijfers.

    Parttime financieel medewerker van RondOM Administraties

    Is uw bedrijf inmiddels zodanig gegroeid dat u een parttime financieel medewerker zoekt? Ook hierin kunnen wij voorzien. Wij komen dan graag op een vaste dag naar u toe om de administratie te verzorgen. In overleg verzorgen wij naast de boekhouding ook uw debiteurenbeheer, stellen we periodieke rapportages op, verzorgen de noodzakelijke fiscale aangiften en geven we u ondersteuning bij allerlei ondernemingsvraagstukken. Kortom, we zijn uw ideale sparring partner.

    Eigen financieel medewerker in dienst

    Naarmate uw bedrijf nog verder groeit, loont het om een eigen (parttime) medewerker in dienst te nemen. Ook dan staan wij u graag terzijde met adviezen en hulp bij bijvoorbeeld de jaarafsluiting. Met een eigen medewerker kunt u er nog steeds voor kiezen om hele specifieke zaken zoals de salarisadministratie te blijven uitbesteden.
    De rol van RondOM Administraties groeit in deze situatie dan uit als uw bedrijfsadviseur die gevraagd én ongevraagd advies geeft over allerlei zaken die uw bedrijf ten goede komen.

    Kosten?

    De kosten hangen af van de werkzaamheden die we voor u uitvoeren. RondOM Administraties hanteert altijd vaste prijzen op basis van een inschatting van het verwachte aantal boekingen. Dit bepalen we vooraf, waarna u een vaste prijs per maand betaalt. Volledig transparant en nooit onverwachte extra facturen voor uw financiële administratie.

    Lees voor meer informatie ook de volgende artikelen: